Santa Clara
Santiago, a man in his 40's works as a cowboy, lives in the outsides of remote village in Beni. His past is unclear, rumors say that he's a fugitive, an assassin or a bandit. A work offer of driving a 2000 cattle herd to the Santa Clara ranch that is really far comes one day. Is a well-paid job offer, and he's the only one that can do it, he needs the money, but going to Santa Clara will force him to leave his past behind or finally take revenge from those who forced him to the exile.