Saw V
As the apparently last disciple and heir apparent of Jigsaw, Hoffman (Costas Mandylor) goes on the hunt to protect his secret. Using a series of increasingly bizarre and grisly traps, Hoffman eliminates his enemies one by one to protect the Jigsaw legacy.