School of Rock
Jack Black stars as a hell-raising guitarist with delusions of grandeur. Kicked out of his band and desperate for work, he impersonates a substitute teacher and turns a class of fifth grade high-achievers into high-voltage rock and rollers. Joan Cusack portrays the principal of the private school where Black is prepping the kids for a Battle of the Bands.