Scooby-Doo! & Batman: The Brave and the Bold
When Scooby-Doo and the gang run into notorious crooks that are too hot to handle, the caped crusader himself, Batman swings in to save the day! After an unsolved case from Batman?s past comes back to haunt him, and the mysterious Crimson Cloak threatens to take over Gotham, Batman recruits Mystery Inc. to help crack the case. Will their teamwork be enough to solve the mystery and foil the plans of the most dangerous rogue villains the world has ever known? Pack your utility belts with gadgets and Scooby snacks to find out, as you takeoff for a wild crime-busting thrill ride of a caper!