Scooby-Doo! Adventures: The Mystery Map
Get ready to experience the world famous Scooby-Doo! and Crew like never before in this all-new original puppet movie! What begins as a routine night for the Gang – which includes the slobbering sleuth and Shaggy eating a triple extra-large Scooby snack pizza – becomes a mad dash to find the frightening Phantom Parrot with a map to pirate Gnarlybeard's hidden treasure. Scooby sniffs out the map's clues, which lead him right to a spooky pirate ship. Ruh-roh! What will Gnarlybeard be willing to do to protect his booty? The whole family will love casting off on this mysterious, fun-filled voyage again and again. Includes bonus feature Scooby-Doo! Spooky Games!