Scooby-Doo!: Winter Wonderdog
Celebrate the season Scooby-Doo style as Scooby-Doo and the Mystery, Inc. gang faces off against festive frights, frosty nights, and - jeepers - the ghost of Christmas, who wants to wish everyone a scary Christmas! In this collection of cold-weather capers, Scooby-Doo and the gang unwrap a series of mysteries in order to stop a group of chilling crooks from stealing the spirits of the season!