Self Discovery for Social Survival
Self Discovery for Social Survival is a collaborative film from record label Mexican Summer and surf and outdoor brand Pilgrim Surf + Supply. Filmed in Mexico, the Maldives, and Iceland, in three separate vignettes, it follows musicians and pro-surfers as they embark on sound and surf journeys that conjure a surreal and serene symbiosis of music, the environment, and local culture. The film is poetically narrated by the legendary avant-garde filmmaker Jonas Mekas, one of his last recorded testaments.