Sequin In A Blue Room
Sequin is exploring his burgeoning sexuality through an obsession with anonymous, no-strings hook-ups. That is until he finds his way into the mysterious, strictly anonymous 'Blue Room' - where a whole new, alluring world unfolds before him. There, Sequin connects with a captivating stranger, but they are separated suddenly.