Shades of Winter
Pushing female freeskiing to the next level, Rachael Burks, Lorraine Huber, Janina Kuzma, and more top women in skiing travel to Japan, the Alps, and Alaska, hitting the sickest terrain on earth and having an absolute blast doing it.