Shadow Island Mysteries: The Last Christmas
Claire's grandfather, Raymond La Foret has summoned the entire La Foret family to Shadow Island for a Christmas reunion. However, on Christmas Eve, Raymond announces that he is dying and that since this will be their last Christmas together he has constructed a special game especially for the occasion, "The Jean La Foret Memorial Puzzle".