Shadows in Paradise
During a military raid in Iraq, Max Forrester's teammate and girlfriend Sasha, disappears and is presumed dead. Two years later, Max, learns that Sasha is still alive, in a place called Paradise Island, and maybe helping the enemy. Once found, Sasha tells Max that she has been working undercover to prevent weapon smuggling to terrorists by a traitorous secret Army outfit called Shadow Company.