Sharknado 4: The 4th Awakens
Five years after the wave of sharknados that wracked the east coast, our heroes are living a quiet life in the middle of the country, as far away from sharks as possible. But when a freak sand sharknado hits Vegas, Fin is thrown back into action, fighting sharknados on a cross-country race to save his family and the world, as all mankind should know by now, there is no escaping...