Sheryl Crow - Miles From Memphis Live at the Pantages Theatre
Filmed in November 2010 in the palatial surroundings of the wonderful art deco Pantages Theatre in Hollywood, this film captures Sheryl Crow on tour in support of her recent hit album "100 Miles From Memphis"