Sheryl Crow: Live at the Capitol Theater
Since exploding onto the global stage in 1993 with the multi-platinum Tuesday Night Music Club album, the one-time music teacher and studio vocalist from Kennett, Missouri has forged a career to become the finest female singer/songwriter of her generation. On November 10, 2017, at the historic Capitol Theatre in Port Chester New York, Sheryl Crow played the final night of her Be Myself tour.