Sign of Zorro
Don Diego returns from his schooling in Spain to challenge the cruel tyranny of Monastario, Commandante of the pueblo of Los Angeles. Don Diego plays a dual role - outwardly, he is an ineffectual flop; secretly, he is the masked avenger, Zorro!