Sky Captain and the World of Tomorrow
In this science fiction adventure set in the 1930s, New York City reporter Polly Perkins starts to investigate why so many famous scientists are being reported missing. Soon, she gets clues, as strange flying machines and giant robots threaten the city. Luckily, her old flame, aviator Captain Joseph Sullivan aka Sky Captain, is there to battle the bad guys with the Flying Legion, in his Warhawk P-40. Now Polly must fly away with Sky Captain to Nepal to find a crazy scientist, Dr. Totenkopf, who apparently wants to destroy the world!