Slatkin conducts Saint-Saëns and Poulenc
Leonard Slatkin conducts the Orchestre national de Lyon in a concert recorded at the Auditorium de Lyon in France, 2013. The concert is a tribute to the organ of the Maurice-Ravel Auditorium, which was made by Aristide Cavaillé-Coll. The program features three works which premiered on exactly the same organ: Camille Saint-Saëns' Cyprès et Lauriers and Symphony No. 3 and Poulenc's Concerto for O...