Smokey and the Bandit II
Jump in and buckle up for a wild ride in the fast lane of laughter as Burt Reynolds and Sally Field team up again to take on Jackie Gleason in this sequel to one of the top action-adventure comedies ever! This time, the notorious Bandit (Reynolds) and his beautiful companion Carrie (Field) find themselves involved in a mission of epic proportions: transporting a pregnant elephant cross-country in 24 hours or less! Hot on their heels is archenemy Sheriff Buford T. Justice (Gleason), who vows to finally put the Bandit behind bars. The duo find themselves in a race against time, a battle of wits and a test of skills in this non-stop, high-octane comedy hit.