Snakes on a Plane
A key witness to an execution must be flown from Hawaii to Los Angeles in order to testify in an organized crime case. But a cold-blooded assassin will stop at nothing to make sure he doesn't arrive and unleashes hundreds of venomous snakes on board, causing chaos and death. Starring Samuel L. Jackson and Julianna Margulies.