Snowball Express
Johnny Baxter (Dean Jones), a New York accountant, inherits a hotel in the Rocky Mountains, quits his job, and moves his family out West to beautiful Colorado. The Rockies never seemed rockier as the Baxters find their "estate" in a state of total dilapidation.