Soldier
Golden Globe-nominee Kurt Russell ("Breakdown," "Executive Decision") stars in his most explosive role ever. A hardened warrior of the future, raised to kill without emotion, suddenly discovers his humanity when a woman and her young son nurse his battle wounds. In return, he leads a heroic defense when their colony is attacked. A classic western set in the high-tech future co-starring Jason Scott Lee ("Dragon: The Bruce Lee Story"), Golden Globe and Oscar-nominee Gary Busey ("The Firm," "Under Siege"), Connie Nielsen ("The Devil's Advocate") and Michael Chiklis ("The Commish").