Son of the Mask
The Mask is back! The funny Jamie Kennedy (Malibu's Most Wanted - Malibu kidnapping) takes the role of the protagonist, the aspiring cartoonist Tim Avery, who is having doubts about fatherhood when he is taking care of someone else's son, a child with incredible abilities. Somehow, the boy has found the Loki Mask, the mythological artifact with mystical powers that transforms the wearer into his hyper-active shapeshift alter ego. In addition to having to deal with a child with incredible abilities, the stressed out Tim will also have to deal with the evil Loki (Alan Cumming - X-Men 2), who intends to take back his mask..