Sophia Grace & Rosie's Royal Adventure
Get ready for another British invasion! The super-cute, talented twosome of Sophia Grace and Rosie became an Internet sensation with their remarkable viral videos. Then the duo sang and danced their way to stardom on The Ellen DeGeneres Show, where they regularly report from the red carpet. Now see the little, lovable performers in their very own original live-action movie!