Soror
The year is 1946. Celia and Thomas fight constantly. She is suspicious of his faithfulness after seeing him meeting a younger woman. Celia is emotionally shaken. But her emotional imbalance is what leads her to uncover some mysteries about herself and her family. The youngest girl Thomas meets is Serena Caires. A young teacher who takes on the job of tutoring Dominique. What she doesn't know is that Margot, Dominique's mother, withheld important information from her. When Serena takes on the role of tutor, she is never seen again. After a year of her disappearance, Thomas and his partner Carlos make a heavy investigation into a mysterious body found in the roots of a tree. What makes them think it is Serena Caires. But it turns out it's not her. Journalist Lydia Maria Lopes is much further ahead of investigators when she has the help of the mysterious police special agent, Anastacia. Three parallel stories and two crimes to be solved. What do all these people have in common?