Split
Chul-Jong (Yoo Ji-Tae) was once a legendary professional bowler, but a devastating car accident ended his pro career. Since then, he has disconnected himself from that part of the world. He now works at a junk yard and bowls on the side for money. Hee-Jin (Lee Jung-Hyun) owns a bowling alley that is in deep debt. She sets up matches for Chul-Jong, hoping to make enough money to pay off her debt. Chul-Jong and Hee-Jin's life changes when Chul-Jong spots an autistic young man named Young-Hoon (David Lee). Young-Hoon has unlimited potential as a bowler.