Spree
Meet Kurt Kunkle (Joe Keery), a 23-year-old rideshare driver so desperate for social media attention, he'll stop at nothing to go viral. Kurt comes up with a plan to broadcast a killing spree as a shortcut to infamy. As his disturbing livestream is absurdly embraced by the social media hellscape, a comedienne emerges as the only hope to stop this rampage.