Sri Asih
Alana doesn’t understand why she is always influenced by anger. But she has always been trying to fight it. She was born during a volcano eruption which separated her and her parents. She was then adopted by a rich woman who has been trying to help her live a normal life. But as she reaches adulthood, Alana discovers the truth about her origin: she’s not an ordinary human being. She may be a gift for humanity, or a destruction, if she can’t control her anger.