St. Trinian's
Meet the young ladies of St. Trinian's, "the worst school in Britain." Unlike the posh (or magical, in the case of Hogwarts) British boarding schools that American audiences are used to, St. Trinian's is a scary place for girls gone wild. In this updated adaptation of Ronald Searles' cartoons about the humorously terrifying fictional school, straight-laced Annabelle (Talulah Riley) is being forced to attend St. Trinian's because it's run by her batty aunt Camilla (Rupert Everett in drag). It turns out that the minister of education (Colin Firth) wants to make an example of the failing school, which is deep in debt, but the girls formulate an elaborate scheme to swipe a famous Vermeer painting, sell it, and save St. Trinian's.