Stan Getz Quintet - The North Sea Jazz
Legendary American saxophonist Stan Getz gave an unforgettable performance at the North Sea Jazz Festival in The Hague in 1980. Getz, one of the leading jazz musicians of his generation and a trailblazer of bossa nova, was known for his warm, lyrical tone.