Steps of Faith
Faith is an accountant, who is directed by God to move to a small town to work on a Hippotherapy farm helping children. Faith is mocked by her family since she doesn't have a rapport with children or animals and is not a devout Christian. Faith decides to follow her heart and move, but when she faces challenges, she begins to question whether she heard God's voice or not.