Stolen Dreams
Three girlfriends fight for their futures in this coming of age drama. Daiane, Jessica, and Sabrina are three young women forced into a life of crime in the mean streets of Rio de Janeiro. Against the dangers of their world, the three friends seek to find fun, happiness, and achieve their dreams.