Strange Rumblings in Shangri La
From the frigid shores of Iceland to the sultry coastline of Mozambique; from well-known spots in Europe to exotic islands in Brazil; and from the deeps of Indonesia and beyond, this modern surf film documents one unforgettable worldwide journey.