Stray Kids: The dominATE Experience
Featuring the global K-Pop sensation Stray Kids and a live performance from their record-breaking world tour, alongside exclusive behind-the-scenes footage and intimate interviews with the band, Stray Kids: The dominATE Experience is an epic concert film that gives fans both a spectacular front-row seat and unique access to their favourite band.