Streets of Blood
It's New Orleans, six months after Hurricane Katrina ripped through the streets, destroying everything in her path. The floodwaters have quelled, but the death toll is on the rise, and the torrent of blood rages on. Now for a veteran detective (Val Kilmer) with a viciously brutal past, his new partner (Curtis "50 Cent" Jackson) with a dark secret, and a department shrink (Sharon Stone) who knows the city's vices all too well, crime and corruption in the The Big Easy are about to go to all new levels of depravity. In a town struggling to put the pieces back together, can anyone stop the barrage of dirty cops and the obscenely brutal drug war that threatens it all?