Stuntwomen: The Untold Hollywood Story
The inspiring and untold story about the unsung professionals, their struggles on screen to perform at the highest level, and their fight off-screen to be treated fairly and equally. The movie takes us behind-the-scenes and introduces us to the female stunt performers who drive the action and thrills of Hollywood’s biggest blockbuster movies from the silent age of cinema to present day.