Superfish: Bluefin Tuna - Narrated by David Attenborough
This is the story of a giant among fish, narrated by the renowned British naturalist David Attenborough. Few people have seen, let alone filmed it in the wild. For marine biologist and wildlife cameraman Rick Rosenthal, documenting the bluefin was the ultimate challenge. Join him as he sets off to uncover its secrets, while documenting its place in the grand scheme of the vast marine ecosystem.