Sweetness in the Belly
A moving story of Lilly (Dakota Fanning), a child abandoned in Africa as a child. Lily is forced to flee Ethiopia for England when civil war breaks. She befriends Amina (Wunmi Mosaku), an Ethiopian refugee who has fled the same war. Together they begin a mission to reunite people with their scattered families.