Take Out Girl
Tera Wong delivers Chinese food for her mother's struggling restaurant located in the "Low Bottoms," an infamous south Los Angeles neighborhood. Everyone around her, including her unpredictable brother (Saren), are financially trapped in this crime and violence-ridden area. Her fortune changes when Tera takes a job from the local drug kingpin (Lalo) and begins moving his product inside her take-out food containers. With the cash rolling in, Tera intends to move the family restaurant to the suburbs and go clean. But after a series of tragic events, the dream that Tera built on a foundation of deception may crumble.