Taking Care of Business
James Belushi is Jimmy Dworski, a happy-go-lucky convict who breaks out of prison and finally gets a life ... somebody else's! When Dworski finds the daily planner book that literally runs the life of ultra-organized executive Spencer Barnes (Charles Grodin), all hell breaks loose! With newfound cash, credit cards, and the keys to a Malibu mansion, the imposter Dworski embarks on an all-expense-paid trip to "Easy Street" while posing as the high-powered Barnes. Meanwhile, Spencer's life is turned upside down as he hunts through the jungles of Los Angeles for his beloved book! When these oddball opposites finally meet, it's a comedic collision you won't soon forget!