Tales from the Apocalypse
Five thrilling stories include an engineer circling a black hole in a pod, a 14-year-old girl and her father on the return journey to earth when an explosion cripples their aircraft, and a self-conscious Artificial Intelligence goes to the 4th dimension to fix humans' future.