Tania Maria Trio - North Sea Jazz
In 1988, acclaimed Brazilian singer and pianist Tania Maria performed with bassist Leonard Traversa and drummer Kim Plainfield at the North Sea Jazz Festival in The Hague. Maria is known for her energetic personality and unique style of singing.