TeoTronico - The Robot Pianist
Meet Teotronico, the pianist robot! TeoTronico can read musical scores in digital or MIDI format, playing them on the piano in a literal way. Accompanied by the Italian pianist Robert Prosseda the robot performs at the Teatro Sociale, Castiglione delle Stiviere, Italy.