The 4th Company
WINNER OF 10 ARIEL AWARDS. A cinematic and visceral experience, this acclaimed and exciting thriller is based on the real story of Zambrano, a young man who, upon entering prison, wants to claim his lost freedom and join Los Perros, a remarkable football team sponsored by El Negro, head of a group marked by crime, ambition and power. With Los Perros, Zambrano will be part of a sports and criminal legacy known as 'The 4th Company', a squad of inmates at the service of power, and of a criminal network that goes beyond the confines of the prison.