The 9th Life of Louis Drax
The story begins on Louis Drax's 9th birthday, when a lifetime of curious mishaps culminates in the boy's near-fatal fall. Desperate to reveal the strange circumstances behind the young boy's accident and dark coincidences that have plagued his entire life, Dr. Allan Pascal (Dornan) is drawn into a thrilling mystery that explores the nature of the sixth sense, testing the boundaries of fantasy and reality.