The Accidental Husband
Firefighter Patrick Sullivan (Jeffrey Dean Morgan) finds his life turned upside-down when his fiancée suddenly calls off their pending nuptials per the recommendation of radio love guru Dr. Emma Lloyd (Uma Thurman). Determined to get back at this “love doctor,” Sullivan forges a fake marriage license, accidentally “marrying” him to Emma,who’s already engaged to Richard (Colin Firth). But as Patrick's charms begin to wear Emma down, she must decide which of these bachelors is her “Mr. Right.” Also starring Sam Shepard, Justina Machado and Isabella Rossellini in this romantic comedy that proves even the experts need to learn a few love lessons now and then.