The Adventures of Ichabod and Mr. Toad
This animated feature combines two separate stories. In "The Legend of Sleepy Hollow," Ichabod Crane (Bing Crosby) loves Katrina Van Tassel, but he also faces competition from brutish Brom Bones, while rumors of a headless horseman in the forest persist. In "The Wind in the Willows," narrated by Basil Rathbone, Mr. Toad (Eric Blore), who runs Toad Hall, fancies the latest model of automobile. However, his wild pursuit of the car endangers the financial health of Toad Hall.