The Adventures of Jurassic Pet 2: The Lost Secret
In this hilarious, thrilling follow-up to the family adventure Jurassic Pet, there’s a new baby T. Rex in town—and his name is Junior! When Junior escapes into our world from the Land of the Dinosaurs, teenager Wendy and her friend Curtis must return him safely before anyone finds him. While chasing him in their flying car, they uncover a sinister plot that threatens the whole city. Can Wendy and Curtis stop the evil scheme and protect the townsfolk while keeping their dino pal a secret?