The Air I Breathe
Four stories are linked by a Chinese proverb and overlapping characters. A usually unadventurous man (Forest Whitaker) loses big on a horse race and robs a bank to pay off a gangster (Andy Garcia). The gangster's nephew goes on the town with a hit man (Brendan Fraser) who can see into the future. The hit man falls for a pop star (Sarah Michelle Gellar) whose contract is owned by the gangster. The pop star has a rare blood type sought by a doctor (Kevin Bacon) trying to save the love of his life.