The Angriest Man in Brooklyn
Some people have bad days. Henry Altmann (Robin Williams) has one really, really bad day. When a doctor (Mila Kunis) mistakenly diagnoses him as having only 90 minutes to live, he begins a wild - and wildly funny - journey to make amends with his family and friends.