The Apizaco Shaman
The stormy life of the Mexican bullfighter Rodolfo Rodríguez Gonzalez and his alter ego " THE PANA ", of very humble origin, who worked as a baker, gravedigger, bundles loader, seller of gelatinas, before he became a bullfighter. A man to the conquest of his dreams and the glory that slips between his hands because of the bipolarity, the schizophrenia, the narcissism and his eternal addiction to the alcohol.